Kan en manuel telefonreceptionist app berige borgernes hverdag på Jonstrupvang. Det mente man på Jonstrupvang. Derfor udviklede Allegro IT ApS på 25 timer en manuel telefonreceptionist app.
Appen afvikles på en berøringsfølsom skærm sådan at borgerne ikke behøver at bruge en mus eller lignende.
Når en person ringer til den manuelle telefonreceptionist så begynder en knap på skærmen at blinke. Hvis en borger besvarer opkaldet, så svare 3CX automatisk: “Du har ringet…”.
Derefter skal borgeren kun klikke på billedet af den person, som der ønskes kontakt med.
Et opkald kan altså besvares og viderestilles med kun 2 klik på skærmen.
Bedre styr på jeres telefoni?
Skal I have jeres en telefonreceptionist eller koblet jeres CRM system sammen med jeres telefoni?
Skal I have en vagt telefon ordning i stand?
Skal man kunne ringe internt i firmaet via en mobil app?
Kontakt os og diskuter hvordan disse ting kan løses.